Toto je stručný návod ako nakonfigurovať e-mailového klienta The Bat! pre sťahovanie pošty, prostredníctvom POP3, zo schránok u Platon Webhostingu. Ako príklad je v obrázkoch uvedená schránka mailbox@testdomain.sk, ale postup je aplikovateľný pre ľubovolnú e-mailovú schránku prevádzkovanú na našich serveroch.
V hornom menu aplikácie The BAT! vyberte Účet -> Vytvoriť nový účet.
Spustí sa sprievodca nastavením nového účtu. V prvom okne zadajte Názov účtu (môže byť ľubovolný, slúži len na identifikáciu e-mailového konta pre Vás) a kliknite na Ďalej.
Vyplňte Vaše meno (názov Vašej organizácie, atď...), ktoré chcete, aby sa zobrazovalo príjemcovi e-mailu a Vašu e-mailovú adresu, ktorú máte zriadenú u Platon Webhostingu. V poslednej kolonke môžete zadať názov Vašej organizácie a kliknite na Ďalej.
Protokol pre príjem pošty nastavte na POP3 a zadajte servery:
Na ďalšej obrazovke vyplňte Prihlasovacie meno prislúchajúce k danej e-mailovej schránke a Heslo. Potrebné prihlasovacie údaje sa nachádzajú v e-mailovej a/alebo SMS správe od Platon Webhostingu.
Na poslednej obrazovke zvoľte možnosť Áno a po kliknutí na Dokončiť si môžete skontrolovať nastavenie účtu.
Na tejto obrazovke sú dostupné kompletné nastavenia e-mailového účtu:
V ľavom menu potom kliknite na položku Prenos. Vpravo sa objaví podrobná konfigurácia spojenia so servermi pre príjem a odosielanie pošty. Položky Pripojenie zmeňte z Normálny na Bezpečné na vyhradený port (TLS). Porty by sa mali automaticky zmeniť na 465 pre odosielanie a 995 pre príjem pošty. Konfiguráciu dokončíte klinutím na tlačítko OK.
E-mailový klient je teraz nakonfigurovaný a možete ho používať.
Prijímame hlásenia problémov či iných podnetov, súvisiacich s používaním našich produktov a služieb.
helpdesk@platon.sk +421 222 111 321
Ak potrebujete pomoc, kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky.
Dajte šancu našej online poradni. Nájdete v nej viac ako:
Otázky ohľadom naších produktov alebo špecifické požiadavky? Napíšte nám.